Promovez :

soft repair download free moovie

Telefonul din peste

Un om de afaceri englez si-a pierdut telefonul pe o plaja, iar apoi a fost sunat de un pescar. Acesta pescuise un cod urias, care avea in el telefonul pierdut...care functiona, informeaza The Sun.

Andrew Cheatle credea ca si-a pierdut telefonul in mare si nici nu l-a mai cautat. O saptamana mai tarziu, prietena lui a primit un apel de la pescarul Glen Kerley, care i-a spus ca a gasit telefonul intr-un peste de aproape 12 kilograme. Omul de afaceri si-a recuperat telefonul, l-a uscat si... inca merge.

"Ma jucam pe plaja cu cainele si atunci mi-am pierdut telefonul. Am tot sunat pe numarul meu zile intregi dar nu a raspuns nimeni. Eram apoi cu iubita la cumparaturi, cind ii suna telefonul, de pe fostul meu numar. Un tip ii tot spunea ceva despre un peste cod si mobil. Nu l-am crezut, credeam ca sunt palavre de pescar", a spus proprietarul telefonului.

Pescarul spune ca s-a bucurat sa ii inapoieze telefonul, pentru ca stie ce inseamna sa pierzi unul. Si nu in ultimul rand... aparatul mirosea rau de tot a peste.