Promovez :

soft repair download free moovie

Ce sa fac sa nu ma plictisesc

Un mare filozof spunea : " Ce face maimuta cand nu are ce face ? Raspuns : Se taie si dupa aia se plange ca o doare " Deci ... am ajuns la capatul puterilor ... nu mai rezist .... trebuie sa o spun : MA PLICTISESC DE MOARTEEEEE 8-|8-|8-|8-|

Probabil va intrebati de ce am inceput cu fraza cu ce face maimuta . Am vrut prin asta sa spun ca atunci cand nu ai ce face innebunesti ... Exact asa ma simt si eu (doar ca eu nu am de gand sa ma tai). Deci ... de dimineata m-am trezit si --> direct la calculator .Aproximativ 1 ora am mai gasit ce sa mai fac ; dar dupa asta ~X( absolut nimic. Am incercat sa gasesc un joc care sa ma captiveze ... sa uit de plictiseala ... dar nu a fost sa fie. Am incercat sa modific poze ... nepriceput cum sunt si fara prea multe programe (adica cu photoscape si paint) am reusit sa fac un banner :)) ImageHost.org dar vedeti si voi ce a iesit... Am incercat sa ies la plimbare ... dar dupa 2 metri m-am intors inapoi in casa inghetat Doamne ce plictiseala ... poate voi gasi ceva de facut :| Cine ma poate ajuta sa lase comentariu ca nu mai pot :|:((