Promovez :

soft repair download free moovie

Cere si ti se va da ...

Sunt eu vinovat cu ceva ?

:Uchiha Andrey:: ma in sfarsit am gasit tema ta
††...Ynf3rn0 ...††: siii...:-? dc nu mi-ai cerut-o ?
:Uchiha Andrey:: :O
:Uchiha Andrey:: da nu....?
††...Ynf3rn0 ...††: nu ce?
:Uchiha Andrey:: n-am cerut-o
††...Ynf3rn0 ...††: nup ... o cereai , ti-o dadeam :D
:Uchiha Andrey:: :((am cautat-o 2 saptamani non stop!!!!!!!!!!!!
††...Ynf3rn0 ...††: l-):))
††...Ynf3rn0 ...††: alta data sa stii :))
:Uchiha Andrey: is typing a message.


De ce să îţi complici viaţa când poţi să ceri frumos de la cinva ? Aici nu mă refer doar la cel din conversaţia mea , ci la mulţi oameni care , cu toate că au nevoie de ceva , nu cer acel ceva nimănui , ci îl păstrează pentru ei . Asta să fie învăţătură de minte şi altă dată nu uita : "Cere şi ţi se va da , întreabă şi ţi se va răspunde , bate şi vei fi bătut " .