Promovez :

soft repair download free moovie

Vara are şi părţi rele

Cu cateva articole mai jos scriam că a venit primavara şi in oraşul meu . Cu toate că mă bucur nespus , deja incep sa imi amintesc de ce voiam astă vara să vină iarna .

Principalul motiv pentru care urăsc vara il constituie milioanele de insecte care ne invadează . Stând la casă , in timpul verii sunt vizitat de sute de muşte. Ce m-a facut sa imi amintesc de aceasta parte horror a verii ? Prima musca din acest an care mi-a violat intimitatea . Urăsc muştele !!! De ce ? Pot aduce sute de motive pentru care nu suport aceste fiinţe teribile .


Primul motiv e acela ca bâzâie toată noaptea si sunt foarte sensibil la zgomote aşa că mă face sa ma trezesc din 10 in 10 minute . Şi pentru ca sa pot dormi liniştit va trebui sa o vânez . Mama măsii de muscă cu cine a pus-o să intre la mine in cameră :((!!!