Promovez :

soft repair download free moovie

Sfaturi PTC

Ca fiecare roman normal , am nevoie de bani si metoda despre care am auzit ca este profitabila ar fi site-urile PTC adica Paid to click . Momentan singura problema a acestor site este ca unele nu platesc si nu prea incanta pe nimeni chestia asta. Fiind la inceput am inceput sa testez toate site-urile care mi-ar putea fi de folos . Primul la care am ajuns este Bux.to . Cu toate ca parerile despre acest site sunt impartite , m-am hotarat totusi sa ma inscriu.Va puteti si voi inscrie aici . Si deasemenea m-am inscris in mult mai multe site-uri , dar le prefer pe cele cu un cashout cat mai mic , pentru a ma putea convinge de ele.Site la care m-am oprit sunt : Max-PTC , NeoBux , Beanybux ,PayBuxPal , ARA-Bux , PTC Heaven si unul romanesc Trafic Garantat Sper ca macar 5 din ele sa se tina de cuvant . Voi veni cu update-uri despre site , in cazul in care descopar altele mai bune sau le descopar pe cele care nu platesc . P.S. Titlul se numeste Sfaturi PTC pentru ca vreau sa primesc sfaturi . Daca aveti cunostinte despre PTC serioase lasati comentarii .