Promovez :

soft repair download free moovie

8 martie perfect

Astazi este 6 martie , cu doua zile inainte de 8 martie , mult asteptata zi de catre fete . Ca oricine si fetele de la mine din clasa au avut asteptari , si la sfarsit au ramas cu gura cascata si mute de uimire . De ce ?

Pai de 1 martie fetele au strans bani si ne-au luat mica atentie , adica un urs de plus destul de dragut si un supliment foarte necesar heehee pentru ca mnah ... asa e traditita .

Acum vine 8 martie si noi , ca si fetele am strans niste bani ( suntem 8 baieti si 21 de fete asa ca am strans doh) in total suma de 160 de lei destul de decent pentru 21 de fete . Si ce cadou au primit fetele ? Cate un cadou de nu le venea sa creada surprise . Ce credeti ? Un buchet de zarnacadele ofilite si cate o felicitare pe care scria Peace and Love . Absolut superb .

Am inteles : '' o mica atentie ,, dar chiar atat de mica . Cand am ajuns si am vazut m-am simtit absolut penibil loser . Dar pana la urma m-am gandit... eu ar fi trebuit sa ma simt penibil , eu mi-am indeplinit datoria , dar cei care ar fi trebuit nu au simtit absolut nimic in acest sens ci au fost intr-un restaurant si au petrecutstraight .

Imi pare cu adevarat rau si vreau sa imi cer scuze in numele meu si al celor care au dat banii si in special in numele fetelor .

VA UREZ UN 8 MARTIE FERICIT