Promovez :

soft repair download free moovie

Ce sunt manele - parerea mea

Pentru ca tot venise vorba despre cel care asculta manele si avea un avatar cu Bug Mafia (mentionez ca inca il are) , imi voi exprima si eu parerea mea despre aceasta lalaiala gresit numita muzica . In primul rand ce sunt manele : un gen de zdranganeala in care niste idioti ( de cele mai multe ori gay ) lalaie ceva , numai ei stiu ce. Temele intalnite in manele sunt de cele mai multe ori :

  • Succesul pe care il au la femei , cu toate ca unii is gay si nu o recunosc
  • Ce multi bani au , cu toate ca nu au bani sa isi cumpere o paine , trag la xerox o hartie de 100 de euro si apar cu ea in videoclipuri
Altele nu mai stiu deoarece nu pot sa suport acest gen de lalaiala , ceea ce am scris mai sus este din ce am auzit cantand altii in diverse locuri publice. Numele manelistilor , pentru a avea valoare, trebuie sa contina : Fermecatorul, Genialul, Armani, Versace sau multe altele , dar mai sunt si exceptii : Salam , carnati , dar si : X de la Putureni , Y de la Cuca Macai ... Dar mai sunt si diferite genuri de manelisti :
  • Cocalarul Rapper , este acel om care umbla cu haine largi , hanoracuri si cu casti in urechi unde bineinteles au ... manele
  • Cocalarul EMO : puteti vedea in videoclipul de mai jos :
Si ca orice gay care se respecta inainte de a iesi din casa trebuie sa faca un inventar cu ceea ce este imbracat , neavand voie sa ii lipseasca ceva :
  • Nike => este
  • Manele pe telefon =>este
  • Tricou roz=>este
  • Lant de caine la gat =>este
  • Ochelari de soare =>este
  • Creier => :-j am sapca
Cam atat a fost explicatia despre un cocalar sau un manelist . Cat despre manele , parea mea este una total impotriva , adica nu inteleg cum dracu sa asculti in casti o lalaiala in care unu vorbeste cu 20 de dezacorduri din 21 de cuvinte , ritmul melodiei este total absent si mai si are o voce de copil sandilau . Dar cu toate acestea , manele si cocalarii nu vor putea fi opriti , poate doar cu anumite campanii , gen Hitler cum a facut cu evreii . Si la sfarsit inchei cu o poveste (pentru cocalarii care citesc acest articol , povestile sunt cele care apar ocazional in cartile la care le deschideti copertile ) : "La inceputul inceputurilor , dupa ce a creat pe Adam si Eva , Dumnezeu a dat din mana si a aparut muzica hip hop . Apoi a dat din cap si a aparut muzica rock si a mai inceput sa isi miste picioarele si a aparut muzica house si disco. Si la sfarsitul sfarsiturior s-a pisat si au aparut manele" .