Promovez :

soft repair download free moovie

Victorie pentru Romania - Rezultate Exit-Pool

Astăzi de Sfântu Nicolae România a primit un cadou cum nu se putea mai bun şi anume am scăpat de dictator !!! Potrivit Exit-Poolului realizat de INSOMAR , cel mai aproape de realitate , Mircea Geoană a câştigat alegerile . După 5 ani în care ne-a condus un chior , urât , hoţ şi prost acum avem un preşedinte cât de cât prezentabil .Nu că aşi avea încredere în PSD , dar mă bucur nespus că am scăpat de chel .
Acum mă uit la TV la declaraţia lui Geoană şi am rămas plăcut surprins de declaraţia sa . O declaraţie de om civilizat , a mulţumit în primul rând lui Antonescu apoi familiei , ceea ce Băse nu a făcut în viaţa lui aşa ceva .


Şi dacă ramuri bat în geam
Şi iese iarăşi chiorul
Eu o sa plec în Pakistan
Că s-a tâmpit poporul.
La cârma bietei noastre ţări
Se află un golan
Cu-apucături şi cu purtări
De mare beţivan .
Şi dacă tot ieşiţi la vot
Că voi sunteţi poporul
Sper să nu vă fi prostit de tot
S-alegeţi iarăşi chiorul ...


Vă mulţumesc tuturor celor care au votat schimbarea !!!
P.S. : La mulţi ani tuturor care îşi sărbătoresc ziua numelui astăzi .