Promovez :

soft repair download free moovie

Bucurie luata

După ce m-am bucurat până la extrem , un nor negru a apărut în viaţa mea . După ce o seară am sperat să fi scăpat de Băse , până la urmă el tot a făcut ce a vrut . Cu toate că Geoană era campion în sondaje cu aproape 2 % , Băselu` a reuşit într-o singură noapte să fure suficiente voturi pentru a-şi asigura victoria .
Dar chiar şi aşa , chiar dacă chiorul a furat 1 milion de voturi , 1,5 milioane de voturi cu o sticlă de ulei sau cu câte 30-50 de lei , au fost 4 milioane de oameni care au votat din proprie ininţiativă şi asta mă şochează .O ultimă şansă o constă Curtea Constituţianală care poate da verdictul de a se renumera voturile sau chiar să se reia votarea , dar nu îmi pun atâta speranţă . Voi încerca să mă obişnuiesc cu faţa chelului încă 5 ani .