Promovez :

soft repair download free moovie

Arta de a spune o glumă

Nu e chiar atât de uşor să faci pe cineva să râdă . Să spui o glumă care să şi prindă la auditoriu este o adevărată artă , iar pentru asta ai nevoie de talent .

Cât de greu e să spui un banc ? Foarte uşor . Dar să spui un banc care să placă este mult mai greu . Regulile pe care trebuie să le respecţi sunt :

  • Nu râde înainte de a spune bancul
  • Vezi mai întâi ce auditoriu ai , să fie o glumă în ton cu caracterul celor care îl ascultă ( de exemplu : Nu spune unui copil de 4-5 ani un banc cu caracter sexual , pentru că după asta te va întreba înţelesul cuvintelor şi îţi va fi greu să explici )
  • Într-un banc nu cenzura cuvintele pentru că se va pierde mesajul
  • Explică bancul în aşa fel încât să înţeleagă toată lumea , nu numai tu
  • Nu repeta bancul de 100 de ori
  • Nu întreba la sfârşit : "Te-ai prins / Ai înţeles ? "
  • Gesticulează cât mai mult pentru a te face înţeles cât mai bine
  • Şi cel mai important : Nu râde la sfârşitul bancului , penrtu că rişti să fii singurul care va râde şi te vei simţi penibil
Cam astea sunt regulile care îmi vin acum în minte . Şi deasemenea trebuie să ştii câteva bancuri , nu numai 2-3 pe care le repeţi tuturor tovarăşilor , familiei şi celor cu care stai la o bere . Fiecare ştim foarte multe bancuri , unele citite pe net , altele primite pe mess , altele auzite ; eu fac update-uri cu bancuri când am timp .

Cu toţii ne simţim bine în preajma unor oameni care ştiu să glumească şi să se distreze , eu de exemplu am un unchi cu care nu te poţi plictisi niciodată , ştie mii de bancuri şî le spune într-un fel în care le înţelegi instant . Fiţi şi voi cât mai glumeţi şi râdeţi cât mai mult pentru că râsul face bine .

P.S. : Cine ştie vreun banc tare îl poate lasa într-un comentariu , iar dacă îmi place , bancul va ajunge postat pe blog ( pe Blog de caterincă ) .