Promovez :

soft repair download free moovie

Michael Jackson - O poveste de succes

Vestea morţii lui Michael Jackson , regele muzicii pop , a şocat o lume întreagă . Internetul şi televiziunea au fost invadate de nenumărate informaţii , zvonuri , bârfe mai mult sau mai puţin adevărate , dar toate au adus la cunoştinţă un singur lucru : Michael Jackson a fost şi va rămâne un star .

Ca şi înainte de plecarea în ceruri , el a fost o "fabrică de bani " pentru impresarii săi , dar şi pentru mulţi alţii care au avut de câştigat fie prin vânzarea de cd-uri , fie prin trafic pe site/blog şi în multe alte feluri .

Un fan înfocat a lăsat un comentariu la un articol precedent care m-a impresionat cu adevărat :

frtilor michael jackson a fost cel pe care eu unu l-am auzit pt prima oara cand am deschis urechile de 5 ani d zile l-am vazut doar la stiri o data de doua ori pe an si acum abia asteptam sa plec dupa el (idolul meu) sa il aud live . Poate daca aveam noroc , poate sa fac o poza cu el si sa ii smulg un autograf . Acum cand aud melodiile lui ma ia cu tremurat si incep sa plang .
Comentariul a fost lăsat de către Colita Daniel Alexandru .

Pentru cei cărora le-au plăcut muzica sa şi stilul său de viaţă va rămâne în inimile tuturor .Dumnezeu să-l ierte !!!