Promovez :

soft repair download free moovie

Zilele orasului Dorohoi 2009

Pentru că tot vin zilele oraşului meu o singură dată pe am m-am gândit să mă laud şi eu cu acest eveniment . Pentru început , oraşul în care îmi duc viaţa zi de zi se numeşte Dorohoi .Mai multe informaţii despre el aflaţi de pe site-ul oficial al municipiului : aici. Un oraş care arată foarte bine în poze şi cam atât , dar primarul care a fost ales acum are ininţiativă şi vom vedea ce a ieşit . Dar cam atât cu descrierea oraşului că nu am ce lăuda la el .

Dorohoiul face 602 ani de la prima atestare documentară şi cu această ocazie domnul primar a organizat o petrecere care va ţine de pe 2 până pe 6 octombrie . Astfel populaţia va creşte venind şi o mulţime de oameni din împrejurimile municipiului , deci ocazie pentru hoţi şi pentru a creşte un pic vânzările . Şi ca orice petrecere avem şi invitaţi speciali de renume naţional şi mai ales local :




  • Ansamblul “Mugurelul” , o formaţie de muzică populară nelipsită de la nici un eveniment organizat de primărie
  • Grupul “Voces” , o formaţie de muzică usoară , la fel de nelipsită
  • Formaţia UnderCover  de care v-am mai spus în postările anterioare , o trupă de renume mai ales locală 
  • Fără Zahăr care îşi originile aici şi care este foarte îndrăgită de oricine 
  • Şi unele formaţii mai cunoscute precum Zdob şi Zdub, Spitalul de urgentă, Ducu Bertzi,Impact, Hara 
Şi alţii precum Autentic, Paola, Rallsa, Emil Lassaria Mioara Velicu, Fanfara Suharău şi ansamblul folcloric “Cordăreanca” .

Cu toate că nu sunt prea străluciţi invitaţii , cu siguranţă mă voi distra împreună cu toţi tovarăşii şi vom petrece în fiecare zi până nu vom mai putea ( fizic sau cu bugetul ) .
Distracţie plăcută la toţi dorohoienii !!!